Замын эвдрэлийг засах гэж зуныг хүлээхгүй боллоо

2015-01-30
Нийтэлсэн: Админ
 1 мин

Өдрийн сурвалжлага

Б.ЗАЯА

“Нийтийн үйлчилгээний Улаанбаатар нэгтгэл” ОНӨААТҮГ-ын ажилчид өчигдөр нийслэлийн Замын цагдаагийн газрын урд уулзварын замын эвдрэлийг нөхөв. Цаг уураас шалтгаалан аравдугаар сараас эхлэн хагас жил орчим хугацаанд зогсчихдог зам засварын ажлыг хүйтний улиралд ч үргэлжлүүлж болох төхөөрөмжийг тэд Канадаас оруулж иржээ. Канад улсын “DOOSAN” компанид үйлдвэрлэсэн халаагч, бутлагч төхөөрөмжөөр замын нүхийг аль ч улиралд бөглөж болдог юм байна. Өвлийн улиралд бол эвдрэлтэй замын асфальтыг 200 хэмийн халуунд халааж дараа нь бутлагч машинаар бутлаад дараа нь тэгшилж индүүддэг байна. Халаагч, бутлагч машинууд хоёр метр квадрат хүртэл талбайг нөхөх чадвартай. Эвдрэл гэмтлээс үүдсэн зам тээврийн осол нийслэлд цөөнгүй гардаг. Тиймээс аль ч улиралд замыг нөхөж байвал осол, гэмтлээс урьдчилан сэргийлэхээс гадна замын компаниуд ажил, орлоготой байх боломжийг бий болгож байгаа ажээ. Нөхөөсний чанарын талаар Улаанбаатар нэгтгэл ОНӨААТҮГ-ын замын хяналтын инженер Б.Баатархүүгээс тодруулсан юм.

Б.Баатархүү: Өвлийн улиралд ч замаа нөхчихвөл осол гэмтэл гарахгүй

-Танайх анх удаа энэ төхөөрөмжийг ашиглаж байна уу?

-Өнгөрсөн арванхоёрдугаар сард Сүлжмэлийн үйлдвэр болон Таван шарын уулзвар орчимд хоёр газарт нөхөөс хийсэн.

-Өвлийн улиралд нөхөж байгаа болохоор чанарын хувьд эргэлзэж байна?

-Одоогоор туршилтын шатандаа явж байна. Канадын цаг уур манайхтай ойролцоо. Чанарын баталгаатай эсэхийг улирлын циклээр мэдэгдэнэ. Ядаж нэг жилийн дараа ямар байхаас үр дүнг нь харна. Одоогоор өмнө нь нөхсөн замууд хэвийн байгаа.

-Зуны улиралд нөхдөгөөс зардал өндөр үү?

-Хуучин халуун асфальт бетон нөхөөснөөсөө багагүй өндөр зардалтай. Дунджаар зунд халуун асфальт бетон хучилт 60 мянгаар хийдэг бол энэхүү канад төхөөрөмжөөр өвлийн улиралд нэг нөхөөсний зардал 80 мянган төгрөг болсон. 

-Замын компаниуд ашиглах боломжтой юу?

-Хамгийн гол үр дүн нь энэ шүү дээ. Компаниуд бараг зургаан сарын турш зогсолтын байдалтай өвөлждөг. Энэ төхөөрөмжийг ашиглавал өвлийн улиралд нь замчид ажилтай болно. Цаашилбал, замын хөдөлгөөний аюулгүй байдлыг хангаж чадах юм. Сайн үр дүн харуулбал замын компаниуд уралдаад авах байх.

-Хүн хүчний хувьд хэмнэлттэй бололтой?

-Тийм. Механикч, техникч, хоёр замчин байхад болчихно.

Эх сурвалж: polit.mn

Хувийн эмзэг мэдээлэлд шүүлтүүртэй хандахыг чухалчлав

Хэвлэл мэдээллийн зөвлөлийн Сонин, Сэтгүүл, Сайтын ёс зүйн хорооны 2025 оны хоёрдугаар улирлын хурал зургаадугаар сарын 19-ний өдөр боллоо. 

Уржигдар 15 цаг 03 мин
Оросын орчин үеийн автотехник ба үзвэрийн шоу Улаанбаатарт

Оросын орчин үеийн автотехник ба үзвэрийн шоу Улаанбаатарт

Уржигдар 14 цаг 23 мин
Чөлөөт сэтгүүлчийн хараат бус индэр “Плюма” платформ

Хараат бус сэтгүүл зүй бол нийгмийн толь юм. Өнөөгийн нийгэмд сэтгүүлч хэн нэгнээ

Уржигдар 06 цаг 00 мин
Боловсролын сайд П.Наранбаярыг татуулаад оронд нь Л.Энх-Амгалан очих уу?

Ерөнхий сайд Г.Занданшатарыг шинэхэн Засгийн газрынхаа бүтцийг УИХ-аар хэлэлцүүлэхт

Уржигдар 06 цаг 00 мин
Урт хугацааны нүүрс тээвэрлэлтийн анхны цуваа хөдөллөө

Урт хугацааны нүүрс тээвэрлэлтийн анхны цуваа хөдөллөө

2025-06-26
“Цомхотгол хийхдээ шууд халахгүй, албан тушаалд шилжүүлэх зохицуулалт хийнэ”

“Цомхотгол хийхдээ шууд халахгүй, албан тушаалд шилжүүлэх зохицуулалт хийнэ”

2025-06-26
Х.Тэмүүжиний хуулиар УИХ хууль хяналтынхныг “хазаарлах” Тусгай хяналтын хороотой болно

Х.Тэмүүжиний хуулиар УИХ хууль хяналтынхныг “хазаарлах” Тусгай хяналтын хороотой болно

2025-06-26
Нүүрсний сонсголоос Ухаахудаг, оффтейк гэрээ хоёр яагаад “хасагдсан”-ыг нэхэн сөхөх үү?!

Нүүрсний сонсголоос Ухаахудаг, оффтейк гэрээ хоёр яагаад “хасагдсан”-ыг нэхэн сөхөх үү?!

2025-06-26
Гашуунсухайтын нээлтээс хойш нүүрсний үнэ “гэрлийн хурд”-аар унаж байна

Гашуунсухайтын нээлтээс хойш нүүрсний үнэ “гэрлийн хурд”-аар унаж байна

2025-06-26
16 жил үргэлжлэх нүүрс тээвэрлэлт анхны тээврээ хийлээ

16 жил үргэлжлэх нүүрс тээвэрлэлт анхны тээврээ хийлээ

2025-06-25