Байлдааны онгоцыг засахад МИАТ-ынхны ур чадвар хүрсэнгүй юу?

2017-03-28
Нийтэлсэн: Админ
 1 мин

Т.САЙХАН

АНУ-ын цэргийн онгоц “Чингис хаан” нисэх онгоцны буудалд энэ сарын 14-нд   ослын буулт хийсэн.   “Энэ онгоц Катараас нислэг үйлдэж явжээ”, “АНУ-ын цэргийн онгоц энхийг сахиулагчдын ачааг тээвэрлэхээр иржээ”, “Энэ онгоц хэзээ буцах нь мэдэгдэхгүй байна” гэх зэрэг мэдээлэл цуварч байлаа.  Яг үнэндээ энэ онгоц Исламын бүгд найрамдах Афганистан улсад үүрэг  гүйцэтгэх цэргийн багийн тавдугаар ээлжийн бие бүрэлдэхүүнийг тээвэрлэхээр ирсэн юм. Манай цэнхэр дуулгатнууд цонхгүй, ачааны онгоцоор 5-6 цаг нисч хүрэх газраа хүрдэг.  Энхийг сахиулагчдаа ачааны онгоцоор тээвэрлэдэг энэ асуудал ч яахав.  Харин МИАТ бол Олон улсад Монголын нүүр царай болдог байгууллага.  Гэтэл өнгөрсөн 15 хоногийн хугацаанд МИАТ-ын засварчид байлдааны зориулалттай тухайн онгоцыг засварлаж чадсангүй.  Түүнээс болж Афганистан улсад Монгол руу нисэх цэргийн баг, Монголоос Афганистан явах цэргийн баг гацсан байдалтай 15 хонож байна.  Харин одоо  АНУ-аас дараагийн онгоцыг  захиалж энхийг сахиулагчдаа тээвэрлэхээр болжээ.   С-17 маркийн ачааны нисэх онгоцны нэг хөдөлгүүр бүрэн зогсож, ажиллагаагүй болсны улмаас ослын буулт хийсэн байдаг.    БХЯ-ны удирдлага, МИАТ-ын засварын баг, АНУ-аас Монгол улсад суугаа Элчин сайдын яамны тодорхой албан тушаалтнууд онгоцны байдалтай танилцаж, хүлээн авсан байна. Мөн шаардлагатай шалгалтын ажиллагааг явуулж завсарын баг ажлаа эхлүүлжээ. Гэсэн ч Монголын урдаа барьдаг засварчдын ур чадвар байлдааны онгоцны хөдөлгүүрийг засварлахад хүрсэнгүй.  Энхийг сахиулах ажиллагаа бол Олон улсад явагдаж буй хамгийн том цэргийн үйл ажиллагаа.   Цэргийн онгоц манайд ослын буулт хийсэн нь МИАТ-ынхны ур чадварыг шалгаад авлаа. Харин монголын нүүр царай болсон байгууллага маань энэ шалгалтад уначихлаа.   

Эх сурвалж:www.polit.mn

 

 

Засгийн газрын бүтэц, бүрэлдэхүүнээ өнөөдөр УИХ-д өргөн барьж батлуулна

Засгийн газрын бүтэц, бүрэлдэхүүнээ өнөөдөр УИХ-д өргөн барьж батлуулна

2025-06-13
ЕТГ-ын даргаар А.Үйлстөгөлдөрийг томилохоор болжээ

ЕТГ-ын даргаар А.Үйлстөгөлдөр ажиллана

2025-06-13
Г.Занданшатар Засгийн газрынхаа ирээдүйг гурван “тооцоолол”-оор зурна

Г.Занданшатар Засгийн газрынхаа ирээдүйг гурван “тооцоолол”-оор зурна

2025-06-13
Бан Ги Мун: Уур амьсгалын өөрчлөлт хэт хурдтай явагдаж байна, бидэнд хүлээх цаг байхгүй

Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн ивээл дор “Тогтвортой байдлын яриа хэлэлцээ 2025–Уур амьсгалын өөрчлө

2025-06-13
34 дэх Ерөнхий сайд Г.Занданшатараас асуусан онцлох асуултууд

Монгол Улсын 34 дэх Ерөнхий сайдаар Г.Занданшатарыг томилох процесс өчигдөр

2025-06-13
Хувьдаа 3000 вагонтой, төмөр замаа төрдөө бэлэглэчихсэн сайд салбараасаа юу хулгайлах вэ?

Зам тээврийн сайд Б.Дэлгэрсайханд концесс бэлэглээд л, хариуд нь сайд нь Ерөнхий

2025-06-12
Г.Занданшатар: Ярьдаг биш хийдэг, үнэнтэй нүүр тулдаг Ерөнхий сайд байна

Г.Занданшатар: Ярьдаг биш хийдэг, үнэнтэй нүүр тулдаг Ерөнхий сайд байна

2025-06-12
Н.Номтойбаяр: Таныг Ерөнхий сайд болбол Ерөнхийлөгч болон Л.Оюун-Эрдэнэ нарын зөрчил арилах уу?

Н.Номтойбаяр: Таныг Ерөнхий сайд болбол Ерөнхийлөгч болон Л.Оюун-Эрдэнэ нарын зөрчил арилах уу?

2025-06-12
О.Алтангэрэл: Хувь гишүүнийхээ хувьд Г.Занданшатарыг дэмжиж саналаа өгнө

О.Алтангэрэл: Хувь гишүүнийхээ хувьд Г.Занданшатарыг дэмжиж саналаа өгнө

2025-06-12
Л.Гантөмөр: Хяналт, бүтээмжийн менежерүүд чухал үүрэгтэй, халбал Ерөнхий сайдын арьсыг өвчинө

Л.Гантөмөр: Хяналт, бүтээмжийн менежерүүд чухал үүрэгтэй, халбал Ерөнхий сайдын арьсыг өвчинө

2025-06-12